Reklama nowo otwartej firmy

Każdy młody przedsiębiorca, który decyduje się na otworzenie własnej firmy, powinien zadbać nie tylko o sprawy formalne, ale także o kwestie związane z reklamą. Rozwijanie biznesu będzie możliwe jedynie wtedy, kiedy dotrzemy do jak największej liczby potencjalnych klientów – z pewnością wielu z nich zdecyduje się na skorzystanie z naszych usług dzięki atrakcyjnej reklamie, która pozwoli im nas zapamiętać.

Jaka jest cena za reklamę samochodową?

reklama samochodowaOprócz tradycyjnych form reklamy – w gazecie, w postaci ulotek czy plakatów, warto zdecydować się też na reklamę zewnętrzną. Cena za reklamę na samochodzie nie jest wysoka, a taki sposób promocji umożliwia nam zaprezentowanie firmy osobom przebywającym w różnych częściach miasta – wystarczy, że będziemy przemieszczać się samochodem, na przykład w celu zrobienia zakupów, a już naszą reklamę zobaczy mnóstwo osób. Reklama na pojeździe wygląda dobrze zarówno na aucie osobowym, jak i na samochodzie dostawczym lub nawet autobusie. Decydując się na taką reklamę, firmy najczęściej wybierają grafikę, na której znajduje się ich logo oraz chwytliwe hasło reklamowe. Reklamę taką wykonuje się na folii – aby efekt był naprawdę estetyczny, przed jej przyklejeniem na karoserię, należy dokładnie oczyścić powierzchnię z zanieczyszczeń. W ten sposób folia będzie przylegać do podłoża w każdym miejscu, nie powstaną żadne nierówności oraz marszczenia.

reklama na samochodzieFirmy zajmujące się wykonywaniem reklamy na samochodach proponują stosowanie różnych materiałów – wśród najpopularniejszych folii wymienić można folie carbonowe, odblaskowe, perforowane, magnetyczne oraz wylewane. Ciekawą opcją jest folia perforowana, która sprawdza się najlepiej na szybie pojazdu – posiada ona „dziurkowanie”, dzięki któremu z jednej strony (wewnętrznej) folia nie ogranicza pola widzenia. To sprawia, że osoby znajdujące się w pojeździe mogą oglądać to, co dzieje się na ulicy, jednak same nie zostaną dostrzeżone przez przechodniów, którym widok wnętrza samochodu zasłania reklama. Jeżeli jednak zależy nam na tym, aby nasza reklama była widoczne o każdej porze dnia i nocy – wówczas zamiast tradycyjnej folii warto zastosować folię odblaskową, która wzbogacona została o drobinki szkła lub aluminium.

Z kolei jeśli zależy nam na reklamie nie na stałe, a na określony czas – wybierzmy folię magnetyczną, którą można w dowolnym momencie ściągnąć z pojazdu. Jak widać, możliwości na reklamę na samochodzie jest naprawdę wiele – pamiętajmy jednak o tym, żeby nie kierować się tylko ceną, a także właściwościami technicznymi danego materiału użytego do wykonania nadruku reklamowego na samochód.

Przejdź do paska narzędzi